sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Prezentacja najnowszego nabytku - Holendra Hedwigesa Maduro odbędzie się jutro, punktualnie o 13.30 w loży VIPów Estadio Mestalla. Były zawodnik Ajaxu Amsterdam zastąpi w nowym klubie wypożyczonego do Evertonu Manuela Fernandesa - po nim odziedziczy koszulkę z numerem 3.

Maduro będzie czwartym Holendrem występującym w barwach Valencii - szansę gry w barwach "Nietoperzy" mieli przed nim jego rodacy: Servaas Wilkes, Johnny Rep i Patrick Kluivert.

Kategoria: Ogólne | ValenciaCF.es skomentuj Skomentuj (37)

KOMENTARZE

1. ruben12320.01.2008; 21:10
Ja sie pytam co nam da Maduro? Nic!

Mamy w srodku doswiadczonych Edu i Baraje,jest Marchena , kreowany na wielka gwiazde Banega , swietny prospekt Fernandes, bedzie teraz Maduro.I co z tego?

Widac golym okiem ze transfery nie sa teraz wazne bo kogokolwiek bysmy nie sprowadzili , obraz naszej tragicznej gry nie ulegnie poprawie.

Mnie martwi co innego - mamy 7 chyba punktow straty do spadkowiczow.A gramy na poziomie Levante.Absolutnie nie wierze w jakakolwiek poprawe gry i uwazam ze teraz nawet Valladolid , Almeria i Murcia graja lepiej od nas.2 czy 3 przegrane i jestesmy w strefie spadkowej.Poniewaz nie mozemy strzelic nawet jednego gola nawet przeciw Levante a nasza obrona to najgorsza obrona w lidze(doslownie) tylko patrzec jak znajdziemy sie wkrotce w strefie spadkowej.

Uwazam ze nie mamy szans sprowadzic teraz ani Lippiego ani nikogo dobrego wiec jedyne wyjscie na ratowanie sytuacji to zwolnienie Koemana i zatrudnienie Hernandesa , ktory i tak poradzi sobie znacznie lepiej niz holender.Boze miej nas w swojej opiece:(
2. Eustachy20.01.2008; 21:25
Codziennie wchodze na ta strone w oczekiwaniu na taka wiadomosc: "Valencia uratowana! Koeman zwolniony."

Co do Maduro, to powiem tak: nawet jakbysmy Kake sprowadzili na Mestalla to i tak nie gralibysmy lepiej dopoki druzyna dyrygowalby Koeman.
3. Vicente8920.01.2008; 21:38
Ruben .. Maduro jest sprowadzony z mysla o przyszlosci .. ma chhyba 22 lata a Edu (ktory nie jest najlepszym pomocnikiem w Valencii) jest dosc stary ... A poza tym Maduro jest dosyc wszechstronnym graczem bo moze byc pomocnikiem o obronca... zreszta sprowadzenie takiego zawodnika za 2 mln to ...... Zajebiscie udany interes !!!
Co do Gry Valenci... to porazka .. i jak troche bronilem Koemana .. ze za malo czasu ze za szybko chcemy go zwalniac ... ze dac mu szanse do konca sezonu .. to sie mylilem strasznie ... teraz jestem co raz blizej tego aby zostal zwolniony.... Ale mimo wszystko ... wydaje mi sie ze zwolnienie 2 szkoleniowca w ciagu pol roku to troche przegiecie ..a poza tym mamy srodek sezonu !! A moglby mi ktos napisac Co sie dzieje z Del horno ?? przeciez on nadawalby sie na prawa obrone !
4. ruben12320.01.2008; 21:39
Kake ?

Koeman spadlby do 2 ligi nawet z Kaka , Messim , cr7 i Drogba.
5. ruben12320.01.2008; 21:41
Jezeli nie zwolnimy Koemana to spadniemy do 2 ligi - prosty wniosek.Wiec nie trudno zrozumiec ze poniekad musimy zwolnic ruda malpe i zatrudnic O.Hernandesa ktory jest (o zgrozo) ostatnia deska ratunku dla VCF.Chyba ze Soler wezmie sie za trenerke.
6. Sid Vicious20.01.2008; 21:58
Maduro to dobry transfer ale wydaje mi się, że to transfer pod Koomana i dla pokazania, że Valencia ma już nowego DM i Albelda może sobie niestety pojść.

Ogólnie rzecz biorąc transfer dobry i przyszłościowy
7. Tomi20.01.2008; 22:03
TomiMam nadzieje ze te transfery wniosa cos do zespolu bo jak by nie patrzec to do pozycji spadkowej dzieli nas 5 pkt. 'Boze uchowaj"
8. Adalberto20.01.2008; 22:44
Transfer Maduro jest pod Koemana bo to przeciez jego wymysl. Moze i jest to zawodnik przyszlosciowy ale my chyba potrzebujemy kogos na teraz.
Co do wczorajszego meczu to byl to naprawde zalosny wystep. Nie potrafimy przeprowadzic ani jednej akcji ofensywnej. Wszystko jest dzielem przypadku a w poczynaniach Valencii panuje ogromny chaos. Koeman siedzi sobie spokojnie na lawce bo jest najprawdopodobniej kompletnie bezradny i nie ma w planach zadnej metody na poprawe gry.
Dziwne, ze nie przegralismy wczoraj np: 0:8 bo biorac pod uwage trzy strzaly w slupek lub poprzeczke oraz dwie niewykorzystane sytuacje sam na sam z pusta bramka wynik 0:3 trzeba uznac za duzy sukces.
Zgadzam sie calkowicie, ze nie ma w tej chwili gorzej grajacej druzyny w Primera Division. Moze jedynie Levante rownie mocno doluje ale nawet na Mestalla nie potrafimy z nimi wygrac.
Pozdro i Amunt !
9. Fuh20.01.2008; 22:44
FuhCanizares na Trenera ! On zna ich najlepiej i dam sobie reke uciac ze ustawil by lepiej druzyny niz Rudy .... xC Szkoda Gadac, to co sie dzieje to jest tragedia. A QuiQue Pewnie smieje sie ogladajac mecze vcf z Solera i Reszty ... ;(
Soler wypad, Koeman razem z nim, Quique wraca i moze uda sie utrzymac w primera division ... :(
10. Maciej20.01.2008; 22:51
MaciejA kto to jest?

Albelda, Canizares, Angulo, Quique wracajcie!
11. diGi20.01.2008; 23:05
Nie narzekajcie. Maduro to dobry zawodnik.
12. Ulesław20.01.2008; 23:15
UlesławŚmieje się? A czy jakiś fan Valencii może się śmiać w obecnej chwili? Może czuć co najwyżej zażenowanie, i wewnętrzne przekonanie, że mimo wszystko jego dymisja nie była działaniem odpowiednim.
Maciej, Ty chcesz powrotu Quique? Odkąd pamiętam byłeś jednym z jego największych oponentów w tym serwisie, uosobieniem zwalania winy za wszystko i wszystkie niepowodzenia właśnie na niego...
13. craven20.01.2008; 23:22
Z dwojga złego lepszy Quique... bo Koeman to parodia trenera.
14. Vicente7320.01.2008; 23:26
Vicente73Cholera, znowu jakiś Holender... Kluivert-Koeman-Maduro? Boski Tercet? Oby z tym Maduro było inaczej...
Tak, czy inaczej: Holendrzy ręce precz od Valencii!!! ;)
15. Ulesław20.01.2008; 23:35
UlesławZ dwojga złego...
Szkoda, że kibice cierpią na cholerną sklerozę, może wówczas takie herezje by się nie rodziły.

Przypomnijcie sobie proszę, kto poukładał niegdyś ten zespół, kto dwukrotnie wywalczył z nim awans do Ligii Mistrzów, kto wyeliminował z niej dumny Inter, i pod czyją batutą Valencia tak walczyła z Chelsea, że przez 180 minut Mourinho musiał obgryzać paznokcie martwiąc się o wynik.
Przypomnijcie sobie początek minionego sezonu, w którym po jakichś 6-7 kolejkach Valencia liderowała w lidze z serią pięknych zwycięstw po świetnej grze. Przypomnijcie sobie kto kierując istnym szpitalem, w jaki ten zespół się zmienił - zdołał niemal do końca walczyć o mistrzostwo...
Tak, przychodziły i chwile upadku, takie jak ta w obecnym sezonie, ale Quique nieraz pokazywał, że potrafi zawsze ten zespół podnieść i odbudować, aby w najważniejszych momentach zdolny był walczyć z najlepszymi.
Koeman, który odziedziczył drużynę nie w jakimś olbrzymim kryzysie, ale jedynie sporym dołku, doprowadza ten zespół do istnej ruiny.

Jak dla mnie więc, samo takie przyrównywanie Quique do Koeman zakrawa na poważnej kategorii bluźnierstwo - jeśli ktoś mówi, że z dwojga złego lepszy jednak byłby ten Flores...
16. Ulesław20.01.2008; 23:37
UlesławBTW - Ruben123, co miałeś na myśli pisząc o Fernandesie? Zapomniałeś że jest on na wypożyczeniu w Evertonie czy myślisz że taki z niego świetny prospekt iż go nie wykupią? ;>
17. ruben12321.01.2008; 00:02
Co do Quique - nie zapominajcie ze za Floresa Vcf grala tragicznie i wszystkim sie wydawalo ze juz gorzej sie grac nie da.
Potem sie okazalo ze "dno" ktore gralismy za Quique Koeman zmienil na "dno totalne".

Co do Fernandesa to zawsze twierdzilem ze jest to duzy talent i uwazam ze bedzie to za jakies 2 lata swietny pomocnik.Zdania nie zmienie.
18. benji21.01.2008; 00:13
benjiUle skoro wyciągasz już takie argumenty to przypomnij sobie jeszcze kto oberwał od Rosenborga w tym sezonie, przegrał wygrany mecz z Chelsea tylko dlatego, że zachciało mu się remisu bronić, od nic nie grającej Sevilli itp.
Mimo, że szanuję Floresa za to, że jakiś poziom prezentował, to powiedzmy sobie otwarcie - on nie należał do trenerskiej elity. Zespół pod jego wodzą grał nieraz niezwykle toporną piłkę, a kilku kompromitacji nam też nie oszczędził.
Przestańcie więc wszyscy gloryfikować Quique, bo to on zapoczątkował burdel, z którym teraz walczymy.
Tutaj trzeba trenera z najwyższej półki, który wie co ma robić. Toeman jak na razie nic jako trener nie pokazał, bo jak widać brakuje mu po prostu umiejętności.
A pomyśleć tylko, że Soler mógł się tak nie spieszyć, poczekać tydzień i dogadać się z Lippim...
po prostu żal dupę ściska:/
19. Fuh21.01.2008; 00:24
FuhBenji, pokaz mi trenera ktory zawsze wygrywa i nigdy nie mial zadnej wpadki, bo ja takiego nie znam ;] A Takie smiesznie gadki o Lippim etc to mozesz zatrzymac dla Siebie. Bo Skad wiesz ze jakby byl Lippi nie byloby tego samego ? Nazwisko nic nie daje, trzeba sie wpasowac w druzyne. Szkoda mi bardzo Quique bo ogolnie polubialem go i wierzylem ze pod jego wodza Vcf bedzie zdobywala jakis tytuly, ale wyszlo jak wyszlo :( Koeman Out to po pierwsze, a co do Solera to jesli do konca miesiaca wyrzuci Koemana i postara sie o dobrego trenera to jestem w stanie mu wybaczyc :)
20. mruwek21.01.2008; 00:50
mruwek@Benji
Flores grał na tyle toporną piłkę na ile pozwalała mu kadra. Zapomniałeś co było w zeszłym sezonie? Takiego szpitala nie miał nikt. Barsie wypadł Eto i od razu wszczęli lament, a nam w jednym czasie wypadł Edu, Baraja, Vicente, Albelda, Gavilan, Regueiro, Moretti. Jakoś nie przypominam sobie by Kike wtedy płakał. Zakasał rękawy i zrobił tyle ile mógł. Drużyna nie grała pięknie, ale cały czas walczyła o mistrzostwo. Do momentu kontuzji Edu graliśmy zresztą chyba najładniej w lidze. Kike udowodnił, że potrafi sobie poradzić w kryzysie, że potrafi przywrócić nadzieję po ruinie Ranieriego. To naturalne, że przychodzi kryzys w trakcie pracy. Kryzys to jednak nie koniec świata. Zmiana trenera miała uzdrowić sytuację. Uzdrowiła? Jest lepiej? Quique był złym trenerem? Czy zły trener jest w stanie drużyną kleconą z ledwo wyleczonych zawodników i niedoświadczonych młodzieżowców walczyć o tryumf w lidze? Czy odważylibyście się nazwać takiego Valverde albo Schustera złym trenerem?

Koeman jak na razie pokazał chamstwo, kłamstwa, niemoc, nieudolność i sprowadził drużynę na dno. Jego zwolnienie to konieczność. Po prostu nie ma innej możliwości. Nic go nie broni. Ani wyniki, ani atmosfera w drużynie, ani styl. NIC! Zawodnicy też już pokazali, że mają go gdzieś i nie będą umierać za jego beztalencie na boisku. Prawdziwym problemem jest to kogo zatrudnić w jego miejsce.
21. benji21.01.2008; 01:12
benjiOpacznie mnie zrozumieliście - nie twierdzę, że Flores był złym trenerem. Twierdzę, że był nie najgorszy, ale do takiego Beniteza się po prostu nie umywał. Może ktoś z was zaprzeczy?
Dlatego też jestem przeciwny gloryfikowaniu tego człowieka, bo przecież niczym szczególnym się nie zapisał.
A Koeman Floresowi nie wart jest nawet butów czyścić, bo jedyne co potrafi to żerować na rozgłosie, który zyskał jako piłkarz. Jako szkoleniowiec niczym nie zabłysnął - po raz kolejny podam argument, że z każdym ze swoich poprzednich klubów żegnał się przedwcześnie, a z VCF będzie tak samo.

I jeszcze tak btw:
Fuh--> myślisz, że gdyby to Lippi był trenerem VCF to tak ja Koeman wyzruciłby Albeldę, Caniego i Angulo ze składu i wciąż uparcie twierdził, że "jesteśmy na dobrej drodze do mistrzostwa"
W przeciwieństwie do tej rudej pindy Lippi jest człowiekiem z klasą i do tego o wiele bardziej doświadczonym szkoleniowcem.
22. Inus21.01.2008; 01:33
Inus"W przeciwieństwie do tej rudej pindy Lippi jest człowiekiem z klasą i do tego o wiele bardziej doświadczonym szkoleniowcem."

Bardzo dobrze powiedziane. Ale Lippi to marzenie, nie rzeczywistość.

Może mi ktoś przypomnieć, kto wciskał ten kit o tym, że Koeman to 'młody i PERSPEKTYWICZNY szkoleniowiec' ? Chyba Soler na prezentacji czy coś prawda ?
23. fundmental21.01.2008; 01:33
Zapowiada sie ze to bedzie hit transferowy w wykonaniu VCF, jednak potrzebny mam jeszcze zawodnik boczny obronca (nie wiem czy transfer del horno jest mozliwy) moja propozycja to TAIWO z OM lub Emanuelson...keomanowi by pomogla obecnosc jeszcze jednego zawodnika ajaxu, i z pewnoscia byla by chociaz perspektywa poprawy gry dzieki rozumiejacemu sie swietnie duetowi maduro - emanuelson...

ps. ten rudy z teleexpresu powiedzial ze Valencia powróci na szczyty:)

Amount Valencia !!!
24. Fuh21.01.2008; 04:50
FuhBenji nie ma co gdybac :) JA nie wiem jakby to bylo gdyby lippi byl trenerem i Ty nie wiesz jakby to bylo ;) Moze teraz bylibysmy liderami w Tabeli, a moze .... hmmmm :P Gorzej byc nie moze niz jest wiec moze bysmy grali jak teraz ;) Prawda jest taka ze gdybanie nic tu nie da. Trzeba jak najszybciej wywalic Koemana. Ja juz wole zeby grali bez trenera niz z rudzielcem. A co do Porownania Quique i Beniteza to wg mnie gdyby Quique mogl chociaz JEDEN caly sezon zagrac w spokoju, bez tak wielu kontuzji to mysle ze pokazalby co tak naprawde potrafi. BO nawet jesli gralismy toporny football to wygrywalismy, a chyba z tego sie rozlicza trenera, Prawda?
25. Angulo21.01.2008; 08:26
AnguloGdyby zwolnili Koemana może przyszedłby Del Bosque.
26. k_tronic21.01.2008; 08:51
na poczatku uwazalem ze Koeman moe nie jest zly ale juz stracilem cierpliwosc tylko uwazam ze zwalnianie go teraz to jeszce wieksza glupota niz zeby dalej byl trenerem bo sytuacja bylaby pewnie podobna jak z odejsciem Floresa wyzucic wyzucili ale zapomnieli pomyslec wczesniej o nastepcy i wzieli Koemana bo nie bardzo bylo kogo. slyszalem ze MEndieta ma konczyc grw w tym roku moze on ale napewno musi to byc czlowiek z harakterem
27. pedro121.01.2008; 10:33
Jak się patrzy na tę nędzę, wniosek jest taki, że zwolnienie Floresa było jednak błędem.
Ale nie wiadomo jak VCF by się spisywała, gdyby Flores pozostał. Kryzys zaczął się przecież za Floresa.
Było, minęło. Teraz jak słusznie niektórzy pisali nawet Kaka ugrzązłby w tym bagnie.
Jedyną deską ratunku jest pozbycie się Koemana. Soler niech przestanie chować głowę w piasek i niech podejmie mniej w sumie kosztowną decyzję. Brnięcie dalej w to bagno to samozagłada.
Użyłbym obrazowego porównania z branży morskiej. Koeman to taki kapitan, który trzyma załogę żelazną łapą, wywalił wszystkich opornych, ci co zostali są przestraszeni, a tymczasem statek nabiera wody i wali prosto w skały. Niechybnie będzie katastrofa, chyba że...
Widziałbym u nas Valverde lub Marcelino.

28. Kanius21.01.2008; 11:10
KaniusMaduro jest dobrym piłkarzem jednak troszkę za dużo pomocników
29. Kanius21.01.2008; 11:11
KaniusMamy duży budżet mogli by kupić jakiegoś naprawde wspaniałego zawodnika.
30. craven21.01.2008; 11:46
Kanius: chciałeś chyba powiedzieć, że mamy duzy dług, a nie budżet...
31. pablito21.01.2008; 12:54
Na diabła pleść dyrdymały o tym, że jakiś zawodnik by się przydał. Mamy skład na 2-3 miejsce w PD, ale zespół ma przetrącony kręgosłup duchowy, jest bez serca i żadnej myśli taktycznej w jego grze nie widać. To zasługa tego łapu capu trenerskiego w wykonaniu Solera.

Zgadzam się w pełni z opinią, że QSF był dobrym trenerem, a jak miał wiekszość zawodników to Valencia rządziła w lidze, czarując swoim pięknym stylu, z żelazną defensywą i błyskawiczna kontrą.

Dołek nietoperzy zamienił się w rów mariański pełen gówna, w którym drużyna siedzi po nos. Hańba i wstyd Los Ches nie polega na batach od Sevilli, Villarealu, Barcy czy Królewskich, ale na obawie kibiców nawet przed ich meczem z Levante, przy kompletnym braku oznak poprawy gry.
32. pedro121.01.2008; 13:14
Zastanawiam się co jeszcze musi się zdarzyć, żeby wypieprzyć Solera i razem z nim ten duet cudotwórców Koeman/Bakero?
Kiedy do cholery to nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy?
Czy to co się dzieje to prawda czy zły sen?
Jeszcze 1 miesiąc a będziemy w tabeli obok Levante.
Klub tonie w długach, drużyna się stacza, jak długo będzie trwał ten cyrk?
Teraz brakuje tylko porażki z Almerią do bicia kolejnych rekordów nieudolności.
Co za żenada. Brak słów.
33. Kanius21.01.2008; 13:25
Kanius craven mamy dług ale zobacz ile Soler wydał na transfery
34. Maciej21.01.2008; 13:31
MaciejUlesławie nie zwalałem całej winy na Floresa, zawsze dawałem mu szansę. Kiedyś tam chyba z lekka skrytykowałem system gry, ale generalnie zawsze wierzyłem w Floresa. To ten trener moim zdaniem mógł wywalczyć LM, gdyby nam więcej szczęścia sprzyjało. Miał być finał Valencia-Milan. Nie mogę tego do dzisiaj przeboleć.

Co zrobić, żeby Valencia znowu zaczęła funkcjonować jak za dawnych lat?
35. morientes_1821.01.2008; 13:43
Jakby problemów w Valenci było mało, to pojawia się kolejny. Otóż, główny sponsor tej drużyny, japoński koncern samochodowy-Toyota, zerwał umowę sponsorską z klubem. Powód? Fatalna postawa drużyny na boisku i bardzo małe szanse na Ligę Mistrzów w przyszłym sezonie. Do tego dochodzi brak Valenci w tym sezonie w pucharach, po zajęciu ostatniego miejsca w grupie Ligi Mistrzów.
36. dzidek21.01.2008; 14:38
dzidekJapończycy zapowiedzieli wycofanie się ze sponsorowania Valencii kilka miesięcy temu. TUTAJ znajdziesz więcej informacji ;)

37. spyder21.01.2008; 15:59
Po pierwsze podpisuje sie oboma rekami pod komentami Ulesława, Pablito i Mruwka. Jak czytam wyżej Toyota chce nas zostawić. może to da do myślenia niektórym i wywalą Koemana. O Solerze nie bede wspominał bo gosciu lubi robić za prezesa, chociaż się na tym nie zna. Co jeszcze musi się stać żeby Koeman i Soler z poplecznikami zrobili out? Ja już sam nie wiem ile jeszcze można sie kompromitować.