sonda
VCF.pl - Strona Główna
Panel użytkownika załóż konto przypomnienie hasła
RSS RSS

VALENCIA CF – AKTUALNOŚCI

Patrick Kluivert przybył do Valencii minionego lata za darmo, lecz po roku pobytu na Mestalla okazało się, że jest on bardzo drogim piłkarzem. Droższym niż sam David Villa, który kosztował klub z Mestalla 12 mln euro. W bardzo nieudanym sezonie wypełnionym nieustannymi urazami Holender zarobił 1,3 mln euro, strzelając dwie bramki. Liczby nie kłamią, a statystyki mówią same za siebie. Jedn gol napastnika kosztował Valencię 650 tys. europejskiej waluty.

Mówi się, że tanie jest drogie. Kluivert jest idealnym przykładem na potwierdzenie owego powiedzenia. Javier Subirats przekonywał, że bezpłatne pozyskanie Kluiverta pozwala na ustalenie mu wysokiej pensji 1,3 mln euro za sezon przez trzy kolejne lata. Błąd o tyle rażący, co rujnujący. Kluivert zawiódł na całej linii. Rozegrał zaledwie 16 spotkań, w tym dwa w pełnym wymiarze czasowym. Pięć w Pucharze Intertotto, jeden w Pucharze Króla, 10 w La Liga. Łącznie 577 minut na boisku.Dorobek - 2 bramki. Każda minuta Kluiverta na murawie kosztowała Valencię 2.253 euro. Dla porówniania, jedna minuta Davida Villi na boisku, to dla Juana Solera wydatek 916 euro. Ale 'Guaje' rozegrał mnóstwo meczów, strzelił 28 bramek. Tym samym jest zdecydowanie bardziej rentowny niż Holender.

Kluivert przybył do Valencii w stanie godnym pożałowania. Mydlono oczy opinii publicznej, że kontuzja kolana napastnika jest mało poważna, a on sam szybko powróci do zdrowia. Jeśli jesteśmy przy powadze, to niepoważnymi nazwać można i Rafaela Llombarta - szefa służb medycznych i Javiera Subiratsa. Bez winy nie pozostaje równiez Juan Soler. W końcu to on zgodził się ostatecznie na podpisanie kontraktu z gwiazdą.

Kluivert jeździł do Holandii tam i z powrotem. Na zabiegi, rutynowe badania. W końcu zdecydowano się na operację. Długa rehabilitacja i znów przerwa w grze. W końcówce sezonu opuścił trening z powodu... bólu głowy.

Trenerzy nie liczą na niego. Dwa lata kontraktu z Valencią obowiązują jednak dalej. Tak samo jak umowy wiązące 'Nietoperzy' z innymi zawodnikami, których na boisku nie widzieliśmy od niepamiętnych czasów. Za błędy transferowe płaci jak zwykle klub. Oby ich uniknięto tegorocznego lata.

Kategoria: | www.lasprovincias.es skomentuj Skomentuj (41)

KOMENTARZE

1. Adisan05.06.2006; 07:16
LOL?
2. KLUIVERT05.06.2006; 09:42
SSijcie pale za takie artykuly z jebanych gazet! Kluivert jeszcze wam pokaze ze bedziecie walic konia podczas jego gry! nara frajerzy!
3. tapczan05.06.2006; 09:50
więc narazie... ban
4. Lobo05.06.2006; 10:11
Bez dwóch zdań:Kluivert to NIEWYPAŁ!!
I jeśli jest tylko szansa by go sprzedać to trzeba to zrobić jak najszybciej.
O tym,że piłkarz nie ma zaufania u Floresa niech świadczy choćby sprowadzenie Morientesa.Po co nam aż trzech piłkarzy o niemal identycznej charakterystyce?
Z trójki:Morientes,Mista i Kluivert najwięcej problemów ze zdrowiem ma holender.Trudno liczyć
na piłkarza,który przez większość sezonu się leczy.
Zainteresowanie Kluivertem wyraził
jakiś turecki klub,sam piłkarz chciałby skończyć karierę w Ajaxie
więc myślę,że bez problemu znalazłby się kontrahent na holendra.Kokosów na nim byśmy nie zbili ale moglibyśmy odzyskać jakieś pieniądze.
Amunt Valencia :valencia:
5. staste7705.06.2006; 11:14
Nie lubię takich artykułów, gdyż na ogół dziennikarze naginają rzeczywistość, żeby udowodnić jakąś tezę, która urodzi im się w głowach.
Tekst jest mocno naciągany. Taki sam artykuł w kontekście minionego sezonu można napisać np. o Vicente. Leczył się także przez większość sezonu, wrócił na koniec sezonu bez formy i munuta gry kosztowała Valencie pewnie jeszcze więcej.
Taka interpretacja nie ma sensu. Takie rozumowanie miałoby sens jeśli by je ekstrapolować np. na kilka sezonów. Wtedy można z małym błędem określić rentowność piłkarza. Ale nie w ten sposób, wykorzystując okazję, że piłkarz jest kontuzjowany.
Mądrość klubu polega na tym, żeby odpowiednio ocenić sytuację. W pewnych momentach wykazać się cierpliwością, w pewnych podjąć decydujące kroki. Gdyby na przykład MU nie wykazał się cierpliwością i odwagą, nie mieliby van Nistelroya; ściągali go przecież z poważną kontuzją.
Nie mówię, że na siłę trzeba trzymać Kluiverta. To lekarze powinni ocenić czy dobrze rokuje na przyszłość. To świetny piłkarz, mamy go za darmo i jeśli wygrzebałby się z tych kontuzji to nie widzę lepszego kandydata do ataku. Bo Kluiv to b. wszechstronny napadzior. Także kiler ale nie tylko.
6. Mario05.06.2006; 11:24
dokladnie staste zgadzam sie z toba w 100% chodzi mi np o vicente edu tez bardzo dlugo niegral a jak juz pat otrzymywal szanse gry to gral bardzo dobrze a o przyszlosci jego wlasnie lekarze powinni zdecydowac czy sie jeszce nadaje do gry czy juz niema sensu go trzymac
7. mariachi05.06.2006; 12:06
pamietam czasy jak kluivert grał w barcelonie.był wtedy gwiazdą jak dziś chocby eto'o ale te czasy niestety dla kluiverta i valencii już minęły.jest zawodnikiem drogim a prawie nie gra.tak nie może być.trzeba podjąć właściwą decyzje.ta jest tylko jedna.AMUNT :valencia:
8. ser2305.06.2006; 12:35
nie rozumiem o czym tutaj gadamy..
przeciez od dawna wiadomo ze zarabia najwiecej z zezpolu nie grajac nic

powinni sie go pozbyc i tyle

padlo kilka nazwisk zawodnikow ktorych mozna sciagnac na jego msce z lepszym skutkiemi mniejszym nakladem pienieznym...

AMUNT :valencia: !!!
9. gaizka05.06.2006; 13:18
Ludzie albo jesteście głupi albo ślepi (bez obrazy), bo jak na razie Kluivert to dla Valencii same straty, do tego ten jego "charakterek". Ci którzy porównują ten artykuł do sytuacji Vincente i Edu też są niespełna rozumu, albo trochę zbyt szybko piszą w stosunku do myślenia. Vincente fakt leczył kontuzję, ale jego wcześniejsze sezony dla Nietoperzy były świetne, a co dla Los Ches zrobił Kluivert, no co ??
Co do Edu nikt nie krytykuje transferu tego zawodnika, bo jego kontuzja to dzieło "przypadku", Edu nigdy nie był nigdy kontuzjogenny, ale stało się.
Tymczasem biorąc Kluiva wiedzieliśmy co ryzykujemy i okazało się że jest to co najgorsze.
Więc wszyscy kibice Pata spójrzcie najpierw na fakty
10. Marzyciel05.06.2006; 14:19
Zgadzam się z Gaizką. Tu nie chodzi o to ile on zrobił, tylko o to ile zrobił dla VALENCII! A Kluivert dla naszego klubu nie zrobił nic. I powienien jak najszybciej odejść.

Śmieszni są Ci fani Pata. Koleś gra piach od kilku sezonów, nie zanosi się żeby mógł złapać jakąś lepszą formę, ale on uparcie twierdzą, że on nas jeszcze zadziwi... :D Nie mogę się doczekać...lol

Pozdrawiam
11. 05.06.2006; 14:37
Ja się zgadzam z KLUIVERTEM :)
12. WOJOPANCER05.06.2006; 14:41
STUKNIJ SIE PAN W CZOLO GUWNO WIESZ...KTO JEST NAJLEPSZYM STRZELCEM W HISTORII HOLANDII ?? KLUIVERT...I ON WAM JESZCZE POKAZE BEDZIECIE PLAKAC JAK BEDZIE ODCHODZIL ... ZOBACZYCIE SMIECIE...
13. Mendi05.06.2006; 15:00
:) I co kluviert pokazał w Barcelone. Że grał z cocu i Rivaldo którzy mu podawali wszystkie piły. To zadna indywidualnosć. Kolejny Forlan. My potrzebujem Jesusa Navasa i Joqina. Najlepiej sciagnać Mendiete z Middlesborogh(do sztabu szkoleniowego oczywiscie bo chłopak ostatnio ma pecha)
14. lol05.06.2006; 15:10
Zgadzam sie z KLUIVERTEM i z Wojopancerem. Gówno wiecie o nim, juz nieraz pokazal na co go stac.
Ser23 jestes gejem i sie nie znasz pedale.
15. lol RealM. fan05.06.2006; 15:13
a gaizka to gejizka gejowski geju ktury jest gejem. jeszcze bedziecie kapucynka ( no wiecie co z nim robic) jak kluiv bedzie gral. Kluiv 4 ever. Vcf bez kluiva to badziewie bez dobrych zawodnikow , podniecacie sie aimarem ktury guwno robi ale wedlug was jest najlepszy. Z Vcf wyruznilbym tylko kluiva i ville
16. WOJOPANCER05.06.2006; 15:32
... MOWISZ ZE KLUIVERTOWI PODAWAL COCU I RIVALDO...A GUWNO WIESZ BO WIELE Z PONAD 100 BRAMEK W BARSIE ZDOBYL PO INDYWIDUALNYCH AKCJACH...VILLA TEZ ZDOBYWA PELNO BRAMEK Z KARNYCH I Z PODAN SAM NA SAM Z BRAMKA ALE CO ON DLA WAS JEST NAJLEPSZY...
17. Marzyciel05.06.2006; 16:06
O, widzę że idiotów nie trzeba siać :D

WOJOPANCER:
"gówno" a nie "guwno"
"Z PODAN SAM NA SAM Z BRAMKA" - błąd składni i ogólna sprzeczność bo z bramką nie można podawać sam na sam
lol RealM. fan:
również "gówno" a nie "guwno"
"który" a nie "ktury"
"wyróżniłbym" a nie "wyrużniłbym"

No, a teraz wypierdalać do książek!
18. KubaVCF05.06.2006; 16:30
marzyciel jaki bulwers. czasem trzeba sobie dać na wstrzymanie. każdy z nas ma swoją opinie jedni taką że kluivi to gwiazda inni że jest zbędny tzreba to szanować. Ja do P.K. jako piłkarza nie mam ale w VCf do on się mało sprawdził. z resztą to nie jest jego klimat miasto on powinien miec szum w okol swojej osoby. A co do Villi to od niego wara jest nasz jest naprawde dobry więc to czepianie się że stzrela gole z karnych jest bezsensu bo Patric też nie jedną bramke z "wapna" strzelił
19. Artur05.06.2006; 16:33
oj! jaki zlot debili na naszej stronie! proponuję bana - żeby nie komentowali. ale odwiedzajcie nas jak najczęściej.

Kluiv nic nie zrobił dla Valencii? dzięki niemu zawdzięczamy jeden punkt w meczu... hmm.... chyba z Saragossą. Jego gol i asysta dały nam remis. gdyby nie ten jeden punkcik bylibyśmy teraz za Sevillą, a może i za Osą. widzicie jakie figle na świecie się trafiają :P


Ale generalnie ten sezon by drewniany. może dwa następne będą lepsze.



Visca el Valencia !!!!!!!!!!!!!!!!!!
20. WOJOPANCER05.06.2006; 16:50
SPOKO GOSC Z CIEBIE MARZYCIEL... JAK BYS GRAL KIEDY KOLWIEK W PILKE NOZNA TO WIEDZIAL BYS ZE MOWI SIE "SAM NA SAM Z BRAMKA" WIDAC ZE JESTES JAKIMS JEBANYM ANEMIKIEM TAK TAK SIEDZ SOBIE NA KOMPUTERKU KIS DUPSKO TAK TAK...A GUWNO SPECJALNIE NAPISALEM PRZEZ "U" ZEBY PODKRESLIC TO JAK ONI ZNAJA KLUIVERTA...SLEDZE JEGO KARIERE OD DAWNA I NIE MOGLEM TEGO TAK ZOSTAWIC...A CO DO MOJEJ WIEDZY TO 15 DNI TEMU ZDALEM MATURE Z NA MAXIMUM PKT...WIEC CZESC (ALE FAJNY JESTES MARZYCIEL MIMO TEGO ZE JESTES ANEMIKIEM)
21. Marzyciel05.06.2006; 17:03
WOJOPANCER:
"kiedykolwiek" a nie "kiedy kolwiek"
"siedź sobie przed komputerkiem" a nie "siedź sobie na komputerku" bo na komputerku nie można siedzieć - błąd logiczny

No chyba, że chciałeś znów podkreślić jak to się ludzie Kluiverta nie znają...
22. Marzyciel05.06.2006; 17:14
*jak to ludzie Kluiverta nie znają.
23. Yordi05.06.2006; 17:42
to chyba Villa ciągle dokłada nogę i strzela z karnych. Wielki napastnik i tak nigdy nie dorówna klasie Kluverta. A Kluivert jak wyleczy te kolano to będzie strzelal brameczki ale mam nadzieje że już Valencii a nie dla Valencii.
24. tapczan05.06.2006; 17:57
WOJOPANCER i lol - ban

A ta cała frustracja fanów Patryczka jest pożałowania godna. Osobiscie do Kluiva nic nie mam, ale przyznać należy, ze jego transfer do Valencii to był kompletny niewypał. To nie do pomyślenia, zeby koleś przez 99/100 sezonu był kontuzjowny. I nic nie zapowiada tego, ze jego zdrówko sie poprawi, wiec niby czemu mamy zostawić go w klubie? Valencia to nie sanatorium, to się gra a nie kuruje. Lekarze z Barcelony spieprzyli Kluivertowi kolano i wszystko wskazuje na to, ze tym samym pogrzebali jego karierę. A Subi powienien dostać po gębie za to ze sprowadził nam takiego grajka, bo można było przewidzieć, ze będą z nim problemy (pamiętacie jego pierwszej test medyczne i rezygnacje Albiñany? To właśnie dlatego, ze Subi wymusił na nim, żeby dopuścił Kluiva do gry). Liczę, ze Patryczek opuści w najbliższym czasie VCf a wraz z nim jego irytujący wielbiciele nei będą już zagladać na tą stronkę (wszystkich na pewno jeszcze nie zbanowałem;)
25. godek05.06.2006; 19:33
to że holender musi odejść było już wiadomo w połowie sezonu, chłopak nic nie gra,a zarabia nieco za dużo...Patrick jest moim zdaniem pasożyten który żeruje na naszej kochanej Valenci :)
26. Artur05.06.2006; 19:41
Tapczan>> a niech te wszystkie mierdy zaglądają sobie na stronę i podnoszą jej popularność :) tylko niech nie komentują, bo ich komentarze są żałosne (Villa tylko dostawia nogę przy golach - LOL ; nigdy nie dorówna klasię Pata - ROTFL)
27. klaivi05.06.2006; 20:15
Kibicuję temu piłkarzowi od 6 lat i dzięki jego grze na me2000 zainteresowałem się futbolem ,teraz trochę mi go szkoda.Zgadzam się jednak ze wszystkimi,że powinien jak najszybciej odejść z Valencii,bo na pewno tu już nic nie osiągnie powinien poszukać sobie jakiegoś średniego klubu w którym znów może stać się gwiazdom!
28. 05.06.2006; 21:28
nustrzu co zdales mature na maksa, utrzynmaj sie na jakis dobrych studiach pierwszy rok i sie odezwij!

wiesniak jestes i tyle
29. arus2905.06.2006; 21:32
Ja juz swoje lata mam, o futbolu troche wiem, kariere Kluiveta sledze prawie od poczatku, w ogole sledze bacznie to co sie dzieje w piłce i widze ze wiekszośc podchodzi do wszystkiego zbyt emocjonalnie....
Artykuł jest bezsensowny, ale niesie pewne przesłanie: Pat wypierdalaj!! I teraz moje pytanie czy powinni sie tak z nim obchodzic?? Dla ułatwienia wam odpowiedzi podam kilka ciekawostek... Wiekszośc meczy grał po około 10 minut... zawodnikowi przewaznie ciezko jest odpowiednio wejsc w mecz... Czytajac kilka wywiadów z Villa zdałem sobie sprawe, ze Kluivert wprowadził pewna dziwna atmosferę na treningach (bo piłkaze tez trenuja o czym zpomniał chyba autor artykułu): Napastnicy uczyli sie od niego!! Tak nie jestem porabany, Villa przyznawał wielokrotni ze atak ukształtował sie dzieki doswiadczeniu Patricka... Ale moze narazie na tym zakoncze, zobaczymy czy z kims da sie tu podyskutowac o pilce noznej....
30. tapczan05.06.2006; 21:40
Zastanawiam się tylko czego sie mógł Villa od Kluiva nauczyć. Łażenia po barach? Bo IMO Kluiv jest od Davida lepszy tylko pod wzgledem umiejetności technicznych, czego trudno się od kogoś naczyć. Zresztą Kluiv wiekszosć czasu trenował idywidualnie, bo sie wiecznie kurował, więc nawet nie było czasu, zeby mógł kogokolwiek czegoś naczyć. I coś nie chce mi się wierzyć, ze David powiedział, że się od Patryczka czegoś naczuył. Przeczytałem masę wywiadów z nim i nigdy nie natrafiłem na taką wypowiedż.
31. arus2905.06.2006; 22:15
Najbardzej wymwny bych chyba wywiad dla Piłki Nożnej, nie pamiatam tylko z ktorego miesiaca. Villa podkreślał, ze wielu trików, sprytu w polu karnym, a także (paradoksalnie) podejscia do footballu nauczył sie od Paticka. A ogólnie, to bardzo wazne jest, aby miec kogos w druzynie kto jest "ograny", kluivert grał w kilku ligach, jest mozna powiedziec specyjalista od pilki hiszpanskiej, wiec to mnie nie dziwi, ze potrafi pomuc kolegom z mniejszym doswiadczeniem. Zastanawiam sie ciagle, czy Patrick powinien zostac w Valencji i mysle ze sa wazne 2 czynniki: 1.Czy da rade wrocic do pełnej sprawnosci? Nie jest juz młódy i jego ciało moze juz sie nie zregenerowac odpowiednio, w takim przypadku powinien zakonczyc kariere.... 2.Wydaje m i sie, ze jego relacje z Floresem nie sa odpowiednie, on go nie chciał, nie widział go w swojej druzynie i to jest powod do odejscia Patricka. Jeszcze kiedys słyszałem, ze Flores ma pewnien uraz do Kluiverta, poniewaz nie wiem czy poamietacie, ze grał on kiedys w Realu, wtedy to wydazył sie cos niezwykłego: Bardzo dobry obronca ma pilnowac młodego zdolnego zawodnika Ajaksu, jak sie okazuje młody zawodnik osmiesza gwiazde realu.... strzela 2 bramki i asystuje przy 3.... W kuluarach mowi sie, ze Flores nigdy nie zapomniał jednego z gorszych występów w swojej karierze...
32. arus2905.06.2006; 22:24
sorki za błedy w pisowni, ale jestem juz wykończony, miałem cieżki dzień....
33. tapczan05.06.2006; 22:50
Piłka Nożna powiadasz. Nie wiem nie czytam tego, moge tylko wierzyć na słowo. Sądze jednak ze jeżeli Villa miałby się już czegoś od Kluiva naczyc to na pewno nie sporytu w polu karnym, bo tym David imponował już od czasów gry w Sportingu. Podejście do futbolu? To samo, Villa to prawdziwy profesjonalista, i urodzony zwycięzca. Jedynie w tych trickach, których przecież Patrickowi odmówic nie można Villa mógłby się co nieco od niego naczyć. Ale mniejsza z tym, nie będziemy przecież trzymać piłkarza tylko dlatego, ze jest doswiadczony i może udizelić kilku porad młokosom. Nie można powiedzieć, ze Kluivert jest za słaby na Valencię, bo mimo tego, ze powszechie uwazany jest za wypalonego, nadal preznetuje wysoką klasę. Jedynym problemem sa właściwie te jego kontuzje, bo coś nie chce mi się wierzyć, żeby w jakiś cudowny sposób wyleczył to swoje kolano. Ma z nim problemy od ponad 2 lat, przechodizł już 2 operacje i z każdym rokiem jest z nim coraz gorzej! Steste wspomniał, ze w niektórych sytuacjach klub musi wykazać sie cierpliwością, ale na Boga, ile mamy jeszcze czekać? Przecież Kluiv ma juz 30 na karku i tak czy ianczej, jego forma i kondycja spadać będzie w dół. No i te realcje na linni Quique-Kluiv. Nie wierzę, żeby Quqiue miał jakiś uraz do Kluiva, gdy ten ośmieszył go jakieś 10 lat temu na bosiku. Sądze, ze bardziej chodiz o to, że Holender nie potrafi zaakcepotować niektórych decyzji naszego szkoleniwcam czego ten bardzo nie lubi. Pamiętacie, co było gdy Quqiue wpuścił Kluiva na 5 minut i ten później narzekał ze to za mało? Flores się o Holendra nie prosił, ten zawiódł na całej linii więc to naturalne, ze Quqiue nei chce go w składzie. A teraz, gdy przyjdize Morietnes, któy jest przecież piłkarzem podobnym do Kluiva, to szanse Patryczka na pozostanie w klubie są równe 0. Jego transfer jest tylko kwestią czasu, choć wątpie zebyśmy na nim cokolwiek zarobili. Zapewne rozwiąza z nim kontrakt.
34. arus2905.06.2006; 23:34
Reasumujac: Uważam, ze jezeli Kluivertowi nie uda sie dojsc do pełni sprawnosci, to powinien zakonczyc kariere, jezeli natomiast wyleczy kolano, to trzeba oceni relacje miedzy nim a trenerem, tu nie mam mowy o niepoozumieniach - musi byc pełna wspolpraca! Ja tej wspołpracy nie widze, wiec chyba powinien odejsc, ale z 2 sroony jezeli uda mu sie wrocic, a widac ze jest zdeterminowany, to Valencia moze zyskac jednego z najlepszych napastnikow na swiecie, tylko czy warto zaryzykowac?? Mysle ze tak!! Przynajmniej na 0,5 roku, Kluivertovi odpowiada ta liga, on jeszcze w niej moze cos zdziałac, tylko musi miec dobry kontakt z treneram i byc zdrowy.... Jak narazie zadnej z tych rzeczy nie spełnia... Ale pozyjemy zobaczymy co czas pokaze....
35. staste7706.06.2006; 13:19
Nie chcę bronić tu na siłę Kluiva, gdyż wiadomo, że ma ciężki charakter, jest ostatnio kontuzjogenny, itp. i dodatkowo nie jestem żadnym wielkim fanem Kluiva, ale hasła, które niektórzy wypisują wskazują, że nie do końca patrzycie obiektywnie na sprawę, np. :
"Tu nie chodzi o to ile on zrobił, tylko o to ile zrobił dla VALENCII! A Kluivert dla naszego klubu nie zrobił nic."
Nie zrobił, bo nie zdążył zrobić, gdyż był kontuzjowany. Podałem przyklad Vicente, żeby pokazać, że są inni "drodzy" piłkarze, którzy mieli te same problemy w tym sezonie i nic nie zrobili dla klubu. A argumenty, że Vicente co prawda nic nie zrobil w tym sezonie, ale zrobił w poprzednich za bardzo do mnie nie przemawiają, gdyż równie dobrze Kluivert może być podporą naszego klubu w następnych kilku sezonach (tak jak Vicente był podporą w poprzednich sezonach). Jedyny problem jest taki: lekarze powinni stwierdzić, czy warto być cierpliwym w stosunku do Kliuva. Jeśli tak, możemy jeszcze mieć z niego naprawdę niezły pożytek.
Podałem Wam przykład van Nistelrooya. Żeby MU nie było cierpliwe, po roku wywaliliby go. A jaki jest bilans van Nistelrooya w MU: początek nieudany - leczenie kontuzji, a potem świetna gra. Równie dobrze tak samo może być z Kluivem.
36. ser2306.06.2006; 14:05
buhahaha

tapczan nienadazasz z banami :P

i wykasuj te posty bo bedzie ze "jestem gejem" i co najgorsze "nie znam sie" !!! :P


AMUNT :valencia: !!!
37. 06.06.2006; 19:58
i tak, czy odejdzie, czy zostanie, to przecież chuja od was zależy, wiec po kiego te gadki.
38. Artur06.06.2006; 21:35
wymiana poglądów?
39. plooy06.06.2006; 23:12
a z Van Nistelrooyem i jego kupnem przez MU, to mi sie kojarzy, ze jak mial kontuzje to przed tym faktem MU mial go kupic z PSV ale sie wstrzymal i dopiero jak ruud wyleczyl kontuzje to go kupili....???
40. zgred08.06.2006; 17:38
Kluiver jeszcze Wam wszystkim pokaże jak się gra w piłke ! :valencia:
41. Nene14.06.2006; 14:52
Tak naprawde to weszyscy smieszni jestescie popierwsze Kluiv nie grał prawie nic ai jak mozna go osadzac po drugie zarabia duzo fakt ma całyczas kontuzje ale po co sie kłocic i marzyciel co ty nauczyciel jestes heh smiesza mnie te twoje madrosci:D ile błedow zrobiłem?? podoba mi sie podejscie tapczana spokojnie wyraził to co mysli;)